חמשת הפריטים לאירוח מושלם | CampTown
מועדפים
סל קניות
0
משלוח חינם להזמנות מעל ל-299 ₪ | עד 7 ימי אספקה
רישום לאחריות נקודות מכירה פתיחת קריאת שירות שירות לקוחות: 02-9669141
סל קניות
0

אין מוצרים בעגלה

ראשי / מאמרים / חמשת הפריטים לאירוח מושלם
חמשת  הפריטים לאירוח מושלם

חמשת הפריטים לאירוח מושלם

טיפים
gali
08/06/23

שעת ערב נעימה עם רוח קרירה, זמן מצוין לארח חברים, להגיש כיבוד קל, בירה קרה או כוס יין מצונן היטב.

לשבת ולהתענג על האוויר הפתוח ועל הגינה המקסימה. מה הם חמשת האלמנטים שיהפכו את הגינה שלכם למושלמת לאירוח?

אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם

התאמת פינת ישיבה

פינת הישיבה מגדירה את מקום הישיבה. היא תורמת רבות לאירוח אך צריכה גם להתאים לאורח החיים של המארחים וליכולת התחזוקה. אם הכריות מאובקות והספות דהויות, ואין זמן לתחזק, זה יראה רע ולא מזמין.

פינת הישיבה צריכה להתאים לתוואי השטח ולמקום בה מציבים אותה. לכן כדאי למקם אותה קרוב לפינת מים או לכניסה, ליצור שבילים שיהיה נעים לדרוך עליהם גם יחפים ולשתול פרחים עונתיים, שיוסיפו ארומה ריחנית עם כל משב רוח.

קיימים סוגים שונים של פינות ישיבה, בהתאם להעדפת הלקוח. לדוגמא, יש מי שמעדיף שולחן עם שני כסאות, ויש כאלו שמתחברים לפינת ישיבה בסגנון זולה מחופה. הכי חשוב שזה יהיה מה שאוהבים, כי אם לא אוהבים לא משתמשים.

צל

בקיץ מזג האוויר קשוח, השמש קופחת על הראש והלחות הופכת את העור לדביק. אך מרחב מוצל עושה את ההבדל. הצללה יכולה להיות מפרגולה, מפרשית, סוכת גפנים או סוכך של מטפסים. יכול להיות גם אוהל בד ואפילו עץ המספק צל טבעי ותחושה של ישיבה בחיק הטבע כשברקע נשמע ציוץ הציפורים.

רמת עיצוב וגימור הגינה

חשוב לקבל החלטה בנוגע לרמת העיצוב של הגינה. התקציב הוא מוגבל וחשוב להשתמש בו בצורה מושכלת. לכן צריך לחשוב אם רוצים לרצף את הגינה, אם לשים אבני מדרך, לבנות טרסות, לשים פרגולה ודק, או לשים חיפוי חצץ, שיחי פרחים, גינת ירק ועוד. או שמעדיפים גינה צנועה ופשוטה עם כמה שפחות פרחים, עצים ואבנים. חשוב לא לחרוג מהתקציב שהוגדר ומומלץ להתייעץ עם מעצב גינות על עלויות וסגנונות.

צבעוניות אבל לא יותר מדי

צבעוניות יוצרת רצף בין הפנים לחוץ, היא מתבטאת בצמחייה ומותאמת לחיפויים בחוץ. פיזור נקודות צבע המשתלבות עם אביזרים וכלים בתוך הבית יוצר הרמוניה של צבעים משלימים המשתלבים בגוון השלט בבית. אפשר לשתול צמחיה עונתית לצד עשב בר או פרחים למרגלות עץ עם צמרת ירוקה.

עניין וגיוון בגינה

חוויית אירוח מושפעת מרמת העניין והגירויים שמסופקים. כמובן שחשוב לשמור על אווירה נעימה וטובה כאשר חימום תת רצפתי יכול לספק זאת. את זה משיגים באמצעות מספר פינות ישיבה, ספסלי עץ פשוטים עם כריות נוי או פוף, שולחנות קפה אלגנטיים הממוקמים מתחת לעץ רענן, יצירת שבילים ממרקמים שונים, חיפויי עץ, דשא טבעי או סינטטי. כך החוויה בגינה היא חוויה מפתיעה ואסתטית גם יחד.

לסיכום, תכנון גינה היא עניין מאתגר ומרגש ואם עושים אותו נכון אפשר ליהנות מבילוי נפלא ולהפוך את הגינה למתחם נעים ומזמין.

 

 

 

תוכן עניינים
    ×
    ×